سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت لینک فالو و نوفالو

 

تفاوت لینک فالو و نوفالو

زمان مطالعه: 12 دقیقه

تفاوت لینک فالو و نوفالو چیست؟ دانستن تفاوت بین لینک های Follow و Nofollow برای وب سایت ها یک عامل بزرگ در بهینه سازی و سئو موفقیت آمیز سایت های شما برای موتورهای جستجوگر می باشد. لینک فالو در واقع پیوندی است که وب سایت شما باز می گردد و به شما در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند. یک لینک بدون دنبال کردن(نوفالو) نیز به یک وب سایت متنهی می شود، اما هیچ افزایش در رتبه بندی آن سایت برای موتورهای جستجو ایجاد نمی کند. اطمینان از اینکه لینک های سایت شما باعث افزایش رتبه جستجوی می شوند، بخش مهمی از بهینه سازی موفقیت آمیز در موتورهای جستجوگر است. در ادامه مقاله تفاوت لینک فالو و نوفالو همراه ما باشید.

 

سئو چیست؟

 

سئو چیست؟

در ابتدای کار باید بدانیم که بهینه سازی موتور جستجو دقیقا چیست؟ بهینه سازی یا سئو فرآیندی است که در آن وب سایت شما طوری طراحی می شود که بیشترین ترافیک ممکن ار برای وب سایت ایجاد نماید. این فرآیند شامل موارد مختلفی است، همانند انتخاب کلمات کلیدی خاص، داشتن تعداد کلمات صحیح برای مقالات، مهم است که یاد بگیرید چگونه بهینه سازی موتور جستجو برای افزایش ترافیک وب سایتتان کار می کند. این مقاله بخش مهمی از بهینه سازی موتورهای جستجو را بیان می کند که در واقع همان لینک ها هستند. در مبحث سئو زیاد درباره تفاوت لینک فالو و نوفالو شنیده ایم که در این مقاله سعی کرده ایم به طور کامل آن را توضیح دهیم.

 

لینک چیست؟

در مراحل بعدی، می توانیم درباره اینکه لینک دقیقاً چیست و چرا باید از آنها استفاده کنیم، صحبت خواهیم کرد. لینک به سادگی متنی است که وقتی روی آن کلیک می کنید شما را به یک وب سایت جدید می برد. این می تواند شما را به یک ویدیو، وب سایت، عکس یا هر چیزی در اینترنت بیاورد. استفاده از پیوندها در سایت شما یک روش عالی برای توضیح چیزی یا ارائه تصویری از یک موضوع است، به جای صرف یک پاراگراف برای توضیح یا تعریف موضوع.

لینک هایی که از سایر وب سایت ها به سایت شما بازگردانده می شود نیز بازدید بیشتری از صفحه را برای شما به ارمغان می‌آورند و می‌توانند جایگاه سایت شما را در رتبه‌بندی مرورگر جستجو افزایش دهند. لینکها بخش مهمی از صفحات وب سایت موفق هستند که باید بر این اساس مورد استفاده قرار گیرند. لینک سازی گام مهمی در فرآیند سئو است.  در ادامه بررسی می کنیم که تفاوت لینک فالو و نوفالو چیست و کجاها کاربرد دارد.

تفاوت لینک فالو و نوفالو

فرق و تفاوت لینک فالو و نوفالو این است که لینک ها معمولا برای وب سایت های معتبرتری رزرو می شوند و لینک های نوفالو بیشتر منجر به وب سایت های اسپم می شوند. پیوندهایی که بر مبنای فالو هستند معمولا جزو لینک های اصلی سایت به حساب می آیند. زمانی که یک لینک به وب سایت اضافه می شود، نوع پیش فرض لینک است. بنابراین، یک لینک باید ویرایش شود تا به لینک نوفالو تبدیل شود. به طور خودکار اتفاق نمی افتد. یک سایت برای موفقیت به هر دو نوع لینک نیاز دارد، زیرا هر دو صفحه از بازدیدکنندگان مختلفی بازدید می شود. دانستن تفاوت لینک فالو و نوفالو برای زمان های استفاده از آنها بسیار مهم است.

تفاوت لینک فالو و نوفالو به موارد زیادی بستگی دارد که همه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه مقاله تفاوت لینک فالو و نوفالو همراه ما باشید.

تفاوت لینک فالو و نوفالو

 

برای مشاهده کامل مقاله بر روی " تفاوت لینک فالو و نوفالو " کلیک نمایید.